OSOBNOST
Vyrůstal jsem v kultuře gangů. S Douglasem Stuartem o dospívání gaye z dělnické třídy, mužském údělu a samotě
KONTEXTY
Kamil Činátl: Co se děje s devatenáctým stoletím? O nejnudnějším období české literatury, superspisovatelích a prasklině mezi vědou a veřejností
TÉMA – POLITIKA AFEKTU
Emma Kausc: Myslím, tedy jsem aneb Jak jsme se zbavili těla. Nové teorie afektu
Anna Durnová: Kdo smí cítit klimatický žal. O emocionální nerovnosti a nové politice emocí
Jakub Polách: Trollení je naše zbrojení. O emoční ekonomii internetu a politických kampaních
REPORTÁŽ
Ivan Motýl: Škatulata, hejbejte se! Exil ze Suchdolu i jiných světadílů
ESEJ
Zora Hesová: Autoritářský anti‑antisemitismus
BELETRIE
ateliér František Javorský
básnířka čísla Mirela Ivanova: Světélkují jen muž a moře a mušličky a knoflíky
povídka Jiří Kratochvil: Zpověď vrubouna posvátného
nová jména Anna Zikratskaya: Město navržené podle její poruchy
ROZHOVOR
Absolutně čisté hodnoty neexistují. S politickou filozofkou Wendy Brown o současném nihilismu, slabých touhách či opravě světa na troskách dějin
HISTORIE
Sára Zeithammerová: Květiny obstará sama, řekla paní Dallowayová
KRITIKY
Petr Borkovec: Nějaká Cécile a jiné (Kryštof Eder)
Osman Lins: Avalovara (Jan Němec)
Pier Paolo Pasolini: Tvaroh — Evangelium — Svatý Pavel (Vratislav Maňák)
RECENZE
Marie Iljašenko: Zvířata přicházejí do města (Libor Staněk II.)
Klára Krásenská: Veni, veni (Andrea Popelová)
Alžběta Stančáková: Tvoje tvář s hebkým odrazem (Kryštof Špidla)
Oksana Vasjakinová: Step (Olga Pavlova)
Virginie Despentes: Čau debile (Míla Janišová)
Frode Grytten: Poslední den Nilse Vika (Jana Šrámková)
Constance Debré: Love Me Tender (Kryštof Eder)
Stine Pilgaard: Metry za vteřinu (Daniela Mrázová)
Simonetta Angello Hornby: Takový hodný kluk (Marta Ljubková)
Alena Plháková: Teoretické základy psychoanalýzy. Cesta k porozumění lidské mysli (Jan Němec)
Sloupky a mnoho dalšího.